بهترین استارتاپ های ایرانی لیست 10تایی

این شد که در سال ۱۳۸۹ حسام با راه اندازی کافه بازار که فروشگاهی از اپلیکیشن های اندرویدی است، درها را برای کاربران ایرانی باز کرد. بحث افزایش مهلت پرداختها و یا بخشودگی جرایم از دیگر پیشنهادات ما به سازمان تأمین اجتماعی بوده است، امیدواریم جلسه مشترک بین وزیر کار، سازمان تأمین اجتماعی و معاون علمی رئیس جمهور برگزار شود و این پیشنهادات به تصویب برسد تا بتوانیم شرایط بیمهای را برای شرکتهای نوپا که سبد بزرگی از دانش بنیانها را به خود اختصاص داده اند اما فروش کمتری دارند، تسهیل کنیم. درست است که یک محصول تا سه سال اعتبار دانش بنیانی دارد اما در بازههای زمانی یکساله رشد شرکتها را اندازه گیری و در سبدهای با رشد کم، رشد متوسط و رشد بالا تقسیم بندی میکنیم و آنهایی که رشد بالاتری دارند، حمایت بیشتری خواهیم کرد. سالهای گذشته ارائه تسهیلات به این شرکتها محل انتقاد بود چرا که عنوان میشد آنها به دلیل رشد اقتصادی که دارند دیگر از چرخه دانش بنیان باید خارج شوند.

فضای ابری ایرانی

استارت آپ ایرانی​​​.

در سالهای اخیر با افزایش تعداد صرافیها، انتخاب یک صرافی خوب به یک چالش جدید تبدیل شده است. خبرگزاری مهر – گروه دانش و فناوری: سال ۱۴۰۱ در حالی به پایان میرسد که همانند سالهای گذشته دانشگاهیان و دانشجویان و فعالان عرصه علم و فناوری از نگاه روشنگرانه رهبر معظم انقلاب سود جستهاند. یکی از تغییر رویکردهای مهم ما این است که به جای توجه صرف به پیچیدگی سطح فناوری در سبد محصولات و در ارزیابی شرکتها، به محصولات و خدمات شرکتهایی توجه شود که ارزش آفرینی بیشتری هم برای کشور دارند؛ یعنی شرکتهایی که فروش و صادرات بیشتری دارند و اشتغال تخصصی در آنها بیشتر است. اگر ما این سیاست را دنبال کردیم و دانش را پایه و زمینهی اقتصاد کشور قرار دادیم و بنگاههای اقتصاد دانشبنیان را افزایش دادیم منافع زیادی برای کشور و برای اقتصاد کشور خواهد داشت: هزینهها را کاهش میدهد؛ بهرهوری را افزایش میدهد؛ کیفیت محصول را افزایش میدهد، محصولات را رقابتپذیر میکند؛ یعنی در بازارهای جهانی، ما میتوانیم از این محصولات به عنوان محصولات حمایت رقابتپذیر استفاده کنیم. این تعداد حدود ۳۰۰ هزار اشتغال مستقیم ایجاد میکند، توقع من از مسئولین این است که صد درصد افزایش پیدا کند، یعنی شرکتها دو برابر بشود. بنابراین ۳۰۰ هزار اشتغال مستقیم تبدیل خواهد شد به ۶۰۰ هزار اشتغال مستقیم در سال ۱۴۰۱.

استارت آپ بومی همچنین اطلاعاتی از چالش هایی که دیگران متحمل شدند و موفقیت های عظیمی به دست آورند را بدانید و در جهت استفاده از آنها تلاش کنید. رهبر معظم انقلاب در ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در دیدار مسئولان نظام در دهمین روز از ماه مبارک رمضان به موضوع پیشرفت علمی و صنعتی و پیشرفت فناوریهای کشور اشاره کردند و فرمودند «یک مسئله همان مسئله شعار سال است که گفتیم تولید با آن دو خصوصیت: یکی خصوصیت دانشپایه بودن، دانشبنیاد بودن؛ یکی هم خصوصیت اشتغالآفرینی. شعار این برند این است که دانش ماندگارترین ابزار تغییر محسوب میشود. شرکتهایی که سو سابقه و تخلفات مکرر در عمل به تعهدات خود داشتهاند (در زمینه بازپرداخت تسهیلات، هزینهکرد حمایتها، بهرهگیری از معافیتهای مالیاتی، بیمهای و …)، از شمول بررسی در قالب این آئیننامه خارج هستند و اعضای کارگروه شورای راهبری فناوریها و تولیدات دانشبنیان، مشخصات شرکتهایی را که در تعامل با آنها از انجام تکالیف قانونی و تعهدات خودداری کردهاند یا مرتکب تخلف یا سوءاستفاده شدهاند، در اختیار کارگروه قرار میدهند. در این مدت با نشان دادن برنامه رشد خود می توانند از حمایت های توسعه ای بهره مند شوند..

استارت آپ ایرانی

شرکتهای نوپا لازم است گزارش پیشرفت برنامه رشد خود را به­ صورت سالانه به دبیرخانه ارائه دهند و پس از گذشت حداکثر 5 سال از زمان دریافت تاییدیه نوپا، معیارهای “شرکتهای دانشبنیان نوآور” یا “شرکتهای دانشبنیان فناور” Translate this page را کسب نمایند. همچنین تاییدیه شرکتهای دانشبنیان که تخلفات مکرر در عمل به تعهدات خود داشته باشند (تسهیلات مالی و چرا استفاده از محصولات متن باز (Open source) در اینترنت از دیدگاه امنیتی برای سازمان شما خطرناک است؟ حمایتها) لغو میشود. همچنین استارتاپ دکتر ساینا یکی دیگر از بهترین استارت آپ های ایرانی در زمینه پزشکی است که کاربران می توانند در آن ثبت نام کرده و به صورت آنلاین توسط پزشکان متخصص مراجعه کنند و مشاوره دریافت کنند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا به بررسی لیست بهترین شتابدهندههای ایران بپردازیم و خدماتی که هریک ارائه میدهند را باهم بررسی کنیم. این مطلب یکی از مقالات پرونده ویژه «رایانش و خدمات ابری» شماره 205 ماهنامه شبکه است. لذا نخستین گزینه محکم و نخست بخش زیادی از کاربران اینستاگرام، ماندن در این شبکه اجتماعی به کمک فیلترشکنهاست. نحوه مواجهه آئین نامه جدید با شرکتهای بزرگی که دانش بنیان محسوب میشوند اما در حال حاضر جزو شرکتهای اقتصادی بزرگ هستند چگونه است؟