خرید گوشی ایرماف ایمنی

این نوع صداگیرها توانایی قطع کامل صدا را نداشته و تنها می توانند تا سطح زیادی شدت صدا را کاهش دهند. این دریچه فضای لازم را برای بررسی، بازدید، تعمیر و چکاپ تأسیسات برقی و مکانیکی فراهم می کند. این دریچهها میتوانند جهت بازدید تأسیسات مكانیكی، از جمله ، محل نصب شیرآلات، زیرسیفونهای فاضلاب، زیر رایزرهای فاضلاب و… با توجه به محل قرارگیری دریچهها در بخشهای مختلف ساختمانی، دریچههای بازدید با شکلها و جنسهای متنوعی در بازار موجود میباشد. قیمت دریچه بازدید از جنس چوب نسبت به سایر دریچهها کمی بالاتر است. مدل هواکش صنعتی نیز میتواند در تعیین نهایی قیمت اگزاست فن، شدیداَ موثر باشد. با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با شماره ۰۹۱۲۷۶۹۷۱۲۳ تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ویدیو زیر را مشاهده نمایید. در بیشتر موارد از آلومینیوم برای ساخت این قسمت استفاده می شود. با پیشرفت علم و دانش ساختمان سازی، این صنعت بیشتر به سمت ساخت سازه هایی با وزن کمتر و استحکام بیش تر پیش می رود. شیر پادری در رنگ های متنوع برای زیباسازی بیشتر فضا در مکان هایی با آب و هوای سنگین مانند حمام ، سالن ها، سالن های ورزشی و …

دمپر ضد انفجار اکتیو گزینه Less Than or Equal to: تمام آیتم ها بجز آیتم هایی که کوچکتر مساوی مقدار مورد نظر ما باشند را فیلتر میکند. بیشترین کاربرد و استفاده از فن باکس فیلتر را می توان در زمینه کاهش صدا، تعبیه چند ورودی یا خروجی هوا یا تمیز کننده هوا در نظر گرفت که با استفاده از باکس فن و نصب فیلترهای مورد نیاز متناسب با نوع کاربری در مسیر هوای ورودی باعث جلوگیری از آلودگی محیط و مانع از کم شدن عمر مفید فن می شود. همچنین ابعاد آن نیز بستگی به محیط مورد نظر دارد. محرک فوق میتواند دست یک انسان باشد یا یک موتور الکتریکی یا یک جک پنوماتیک یا هیدرولیک که بسته به نیاز کاربر مورد استفاده قرار میگیرند. دریچه بازدید کناف، دریچه ای است که به صورت کلی از دو قسمت اصلی قاب یا فریم و یک پنل گچی از جنس کناف ساخته شده لوور هوارسان صداگیر – شرکت تهویه سازه شار است. دریچه بازدید کناف را می توان بر اساس ویژگی های مختلفی به انواع متنوعی تقسیم کرد. در ادامه انواع این دریچه ها را معرفی خواهیم کرد. این دریچه بر روی پیشانی دیوار و همچنین سقف، تا ارتفاع ۵ متر قابل نصب می باشد.&;​&; ​​​!

نحوه طراحی آن به گونه ای است که کاملاً در دیوار یا سقف پنهان می شود و جلب توجه نمی کند. راه دوم استفاده از دریچه کناف است که امکان دسترسی راحت را به پشت این دیوارها یا سقف ها فراهم می کند. بدین ترتیب انواع دریچه بازدید کناف به سه دسته اصلی قفل زیمنسی، بند انگشتی و درب کابینتی تقسیم می شوند. همچنین می توان این کالا را برحسب محل استفاده آن ها نیز به انواع مختلفی تقسیم کرد. زمانی که اندازههای استاندارد دریچه با ابعاد محل نصب هماهنگ نباشد، ساخت دریچه به صورت اختصاصی برای اندازههای مورد نیاز امکان پذیر است. ، همچنین بازدید تأسیسات و تجهیزات الكتریكی همچون تلفن، آنتن مركزی، سیستمهای اعلام حریق، شبكه كامپیوتر، محل عبوركابلهای برق، ، تلفن، آنتن و… به نحوی که هیچ کدام از تأسیسات نامبرده، در معرض دید بیننده نباشند و زیبایی محیط از بین نرود. 2. پانل گچی کناف (کی پلاس پارس) را به طول و عرض 40 میلی متر برش داده شود. دریچه بازدید کناف دو درب، در انــواع و ابعــاد گوناگــون جهــت نصــب و اســتفاده در سیســتمهای مختلــف ســاخت و ســاز (خشـک )سـقف و دیـوار بـه کار میرونـد. چراکه ویژگی های استاندارد را برای این کار دارد.

دیوارها و سقف های بدین گونه جزو دسته سقف های کاذب قرار می گیرند که در عین زیبایی و استحکام، وزن کلی سازه را کاهش می دهند. این کالا به صورت عمودی، طرح چوب، طرح سنگ، طرح دار، فلزی ومدل طلایی جزو این دسته بندی ها محسوب می شوند. دمپرهای ضد آتش دارای یک صفحه فلزی هستند که به صورت عمودی قرار گرفته است و معمولا این وسیله در کانال های تهویه هوا در ساختمان های مسکونی، تجاری و غیره استفاده می شود. در ساختمان های چند طبقه مخصوصا ساختمانها یا برجهایی که چندین طبقه پارکینگ دارند معمولا داکت های فلزی یا بتنی وجود دارند که وظیفه رساندن هوای تازه را از بالاترین نقطه ساختمان به پایین ترین نقطه ساختمان، و همینطور تخلیه دود ناشی از کارکرد خودرو داخل پارکینگ و سایر آلودگی ها را به خارج ساختمان به عهده دارند. در نتیجه از ورود موج انفجار به داخل به راحتی جلوگیری خواهد شد. یکی از دلایلی که باعث می شود که از انتقال صوت در داخلِ لوله خرطومی صداگیر باعایق الاستومری وجود نداشته باشد و همچنین هیچ نوع صوتِ مزاحم یا در اصطلاح زوزه ای در داخل لوله خرطومی ایجاد و احساس نشود، ساختارِ فشرده و سلول بسته ی عایق الاستومری است که در لایه ی میانیِ لوله خرطومی صداگیر باعایق الاستومری تعبیه شده است.