چگونه کمبود پنیر خامه‌ای بر فروشگاه‌های نان شیرینی NYC تأثیر می‌گذارد


زبار رو به کاهش است. شیرینی های مربعی تامپکینز زیر چوب ها هستند. Pick-a-Bagel تنها چند روز باقی مانده است.

در سراسر شهر نیویورک، سازندگان نان شیرینی می گویند که کمبود schmear یکی از با ارزش ترین غذاهای محلی را تهدید می کند: نان شیرینی تازه و پنیر خامه ای.

پدرو آگیلار، مدیر سریال Pick-a-Bagel که چندین بخش از منهتن دارد، گفت: “این بد است. این بسیار بد است.” بعد از ظهر جمعه، آقای آگیلار گفت که پنیر خامه ای کافی دارد. تا دوشنبه ادامه دارد. .

نیک پاتا، که 11 سال برای شرکت Absolute Bagels Upper West Side کار کرده است، گفت که توزیع کننده معمولی او در کوئینز برای اولین بار که به یاد می آورد پنیر فروخته شده در فروشگاه ها تمام شده است.

او گفت: «این هفته رفتیم و قفسه ها خالی بود.

مشکلات زنجیره تامین چندین ماه است که ایالات متحده را درگیر کرده است و در نتیجه همه چیز از خودرو گرفته تا کفش دویدن با کمبود مواجه شده است. در آلاسکا، ساکنان برای یافتن مانتوهای زمستانی در تلاش هستند.

اکنون، پاک‌کننده‌های شیرینی‌پز نیویورکی در موقعیتی ناگهانی و تکان‌دهنده شروع به احساس اثرات آن کرده‌اند که باعث شده است تا آنجا که می‌توانند پنیر خامه‌ای را پیدا کنند و ذخیره کنند.

اسکات گلدشاین، مدیر کل زابارز، روز جمعه تخمین زد که برای 10 روز کافی است.

وی گفت: تکدی گری یکی از برنامه های من است که انجام داده ام و کمک کرده است. گلدشاین گفت و افزود که در روزهای اخیر با حدود هشت توزیع کننده تماس گرفته است. “اگر کسی آن را دارد، به من زنگ بزند.”

فروشندگان نان شیرینی در نیویورک هزاران پوند پنیر خامه ای را هر چند هفته یکبار مصرف می کنند. دستور العمل برای گسترش محبوب، که به گفته شرکت Kraft Heinz در نیویورک در دهه 1870 سرچشمه گرفت، بسیار ساده است: اسید لاکتیک، شیر پاستوریزه و خامه. بسیاری از فروشگاه‌ها ترکیب خود را با پنیر خامه‌ای فیلادلفیا، نام تجاری کرافت هاینز، که در پالت‌های بزرگ عرضه می‌شود، شروع می‌کنند.

بسته‌ها با پنیر خامه‌ای فیلادلفیا که در بسیاری از قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی یافت می‌شود پر نمی‌شوند: سازندگان نان شیرینی می‌گویند که محصولات خامی که در مغازه‌های شیرینی‌پزی عرضه می‌شوند، فرآوری‌نشده و فرآوری‌نشده هستند، که از آن‌ها به عنوان مبنایی برای خلاقیت خود استفاده می‌کنند. آنها گفتند که بدون این پایه، پویایی مزه یا احساس یکسانی نخواهد داشت و مشتریان متوجه خواهند شد.

اما حدود سه هفته است که خرده فروشان لبنیات گفته اند، سفارشات پنیر خامه ای که برای تولیدکنندگان تعیین کرده اند کاهش یافته است.

جوزف یما، صاحب شرکت لبنیات F&H در بروکلین، یک خرده فروش لبنیات برای بسیاری از مغازه های شیرینی پزی شهر، می گوید: «در 30 سال گذشته هرگز پنیر خامه ای را از دست نداده ام. “هیچ پایانی در چشم نیست.”

در مصاحبه با صاحبان و کارمندان تقریباً 20 مغازه نان شیرینی و اغذیه فروشی در سراسر شهر، بسیاری گفتند که پس از اطلاع از کمبود در چند روز گذشته، گیج، سردرگم و به جستجوی پنیر خامه ای شتافتند.

Absolute Bagels پنیر خامه ای کافی برای ماندگاری تا پنجشنبه دارد. پاتا گفت. اما کارکنان تامین کننده معمولی او به او گفتند که نمی توانند تضمین کنند که محموله بعدی چه زمانی خواهد رسید. اگرچه او قصد داشت با سایر توزیع کنندگان در برانکس و کوئینز تماس بگیرد، اما هنوز از شنیدن هایش شوکه شده بود.

“اگه نتونیم پنیر خامه ای بگیریم الان نگرانم چیکار کنیم؟” آقای پاتا گفت.

چندین مشتری در Absolute Bagels در روز جمعه گفتند که اگر پنیر خامه ای در دسترس نباشد، شانس سفارش یک شیرینی از این هم کمتر نخواهد بود.

یکی از آنها جیمز جیاکینتو گفت: “شاید نه، نه.” استدلال او: “این بخش مهمی از شیرینی است.”

برخی از مغازه‌داران گفتند که اولین شکاف‌ها در زنجیره تامین از چند ماه پیش ظاهر شد، زیرا آنها شروع به کاهش محصولاتی مانند اغذیه‌فروشی‌ها، درب‌های gatorade و درب فنجان‌های قهوه کردند.

کریستوفر پاگلیز، مالک تامپکینز اسکوئر باگلز در دهکده شرقی، گفت: «این یک چیز بسیار عجیب بود، و همیشه همان داستان است. “همه ما در پشت صحنه، وقتی وارد یک فروشگاه می شوید، همه ما برای چیدن وسایل کنار هم تلاش می کنیم.”

Bw. Pugliese گفت پنج شنبه شب از طرف تامین کننده لبنیاتش تماس تلفنی دریافت کرد و به او گفت که سفارش 800 پوندی که او در روز جمعه انتظارش را داشت نخواهد رسید.

“من به این فکر کردم که “این آخر هفته چه کار خواهم کرد؟” Pugliese گفت. چهار نفر به من گفتند که نمی توانند به من پنیر خامه ای بدهند.

او گفت که پس از تماس با چهار توزیع کننده دیگر، بالاخره دستش را روی کیس گذاشت – با این تفاوت که به جای یک کیسه بزرگ معمولی پنیر خامه ای، جعبه با چوب های سه پوندی پر شده بود.

برخی از صاحبان نان شیرینی فروشی پنیر خامه ای خود را می گیرند و در اماکن دولتی می سوزانند. بعدازظهر جمعه، فرانک ماترا، صاحب Bagelsmith در محله ویلیامزبورگ بروکلین، گفت که قصد دارد به نیوجرسی برود تا خودش 2000 پوند پنیر خامه‌ای بردارد.

Bw. ماترا گفت که در هفته‌های اخیر مجبور شده است از این روش پیروی کند تا نیازهای هزاران نان شیرینی را که مغازه‌اش هر روز بدون افزایش قیمت می‌فروشد، برآورده کند.

او گفت: «من سوار کامیونم می‌روم و به سمت شمال جرسی می‌روم و آن را برمی‌دارم، اما معمولاً مجبور نیستم تا این حد پیش بروم. “شما تماس بگیرید و برای شما ارسال خواهد شد.”

و از آنجایی که پنیر خامه‌ای که در مغازه‌های نان شیرینی استفاده می‌شود کاملاً خام است، مغازه‌داران می‌توانند به سادگی ذخایر خود را با عجله به فروشگاه مواد غذایی برای یافتن چند لوله افزایش دهند.

آدریان کونچا، مدیر کل شرکت Shelsky’s Brooklyn Bagels در پارک اسلوپ گفت: «ما همچنین نمی‌خواهیم به باز کردن 500 بسته پنیر خامه‌ای برای به دست آوردن آنچه نیاز داریم ادامه دهیم.

یک توزیع کننده، آقای Pugliese از تامپکینز Square Bagels گفت، او به او گفته بود که از کشاورزان کوچک لبنیات می خواهد که به پر کردن شکاف ها کمک کنند. اما آقای Pugliese افزود، توزیع کننده امیدوار نیست که بتواند تقاضا را برآورده کند.

فیل پیتزانو، نماینده فروش فیشر فودز، یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد غذایی در ایالت نیویورک، گفت که در چند هفته گذشته صدها تماس از صاحبان نان شیرینی فروشی وحشت زده دریافت کرده است که آیا پنیر خامه ای برای آنها باقی مانده است. فروش . . .

او برای درک اینکه چرا گنجینه پنیر خامه‌ای فیلادلفیا ناگهان خشک شده است، تلاش کرده است.

او گفت: «شما همه جا از هر سازنده بازخورد دریافت می کنید.

جنا تورنتون، سخنگوی کرافت هاینز، در بیانیه ای گفت که این شرکت شاهد افزایش تقاضا برای چندین محصول خود است. وی گفت: برای رفع این افزایش، این شرکت 35 درصد بیشتر از سال گذشته محصولات خود را به شرکای خدمات غذایی از جمله نان شیرینی فروشی ها صادر کرده است.

او گفت: “ما همچنان شاهد تقاضای بالا و پایدار در چندین دسته هستیم که در آن رقابت می کنیم.” تورنتون در بیانیه ای گفت. افراد بیشتری به خوردن صبحانه در خانه ادامه می‌دهند و از پنیر خامه‌ای به عنوان یک ماده در میان وعده‌های ساده استفاده می‌کنند، ما مشتاقانه منتظر ادامه این روند هستیم.

مشکلات همیشه در طول زنجیره توزیع که پنیر خامه‌ای را از کارخانه‌ها به نان شیرینی صبحگاهی می‌آورد به وجود آمده است. پیتزانو گفت، با وجود کمبود کارگر در بخش تولید که در اوج شیوع ویروس کرونا آغاز شد، کمبود رانندگان کامیون. به دلیل مقاومت در برابر مقامات واکسیناسیون و کمبود مواد بسته بندی.

او گفت: “اگر کسی مثل ما 1000 کیس سفارش دهد، احتمالا بخشی از آن را خواهید گرفت.” پیتزانو گفت. “یا شاید شما یک کامیون سفارش دهید و فقط چند پالت دریافت کنید.”

او گفت که کمبود پنیر خامه‌ای نیز چالشی برای مغازه‌های نانوایی است که انتظار می‌رود بسیاری از آنها صدها کیک پنیر و سایر دسرهای مبتنی بر پنیر را برای تعطیلات عرضه کنند.

او افزود: «همه در بازار در حال حاضر برای خرید هر محصولی که می‌توانند از کرافت تلاش می‌کنند. “این فقط پنیر خامه ای نیست.”

اگرچه به نظر می‌رسد کمبود در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکلی است که مغازه‌های شیرینی با آن با آن مواجه هستند، اما چندین مورد نیز مشکلات جدیدی را در تهیه گوشت، یک ماده مهم در بسیاری از ساندویچ‌های صبحانه، گزارش کردند.

کایلا رامون، مدیر Bo’s Bagels در هارلم، گفت که این فروشگاه اخیراً ظرفیت نگهداری پنیر خامه‌ای را داشت، اما در یافتن تیلور هام با مشکل مواجه شد.

او گفت: «هفته گذشته، ما شروع به احساس ناکافی کردیم. رامون گفت حالا کمی به دردمان می خورد.

Barney Greengrass، یک خواربارفروشی محبوب در شمال غرب، در تلاش برای یافتن مقدار کافی پاسامی و زبان گاو بوده است.

گری گرین گراس، مالک، گفت که از صاحبان مغازه شیرینی پزی شنیده است که کارولیناس نتوانسته است پنیر خامه ای تهیه کند. او گفت که مسائل تامین باید زنگ خطری برای آمریکایی‌هایی باشد که روند دشوار را عادی می‌دانند.

او گفت: «ما از آنچه در پشت هر چیزی برای جابجایی اشیا از منبعی به فروشگاه دیگر و در سراسر کشور می گذرد، قدردانی نمی کنیم. گرین گراس گفت.

چندین صاحب فروشگاه گفتند که باید دید این کمبود به قیمت های بالاتر یا محدودیت های سفارش تبدیل می شود. اما توزیع کنندگان گفتند که انتظار ندارند مشکل به زودی حل شود.

Bw. Pugliese از Tompkins Square Bagels گفت که در نظر گرفته است طعم پنیر خامه ای را که به اندازه اسپرسو محبوب نیست، برای چند هفته حذف کند. برخی گفتند که به خرده فروشان بی کیفیت روی آورده اند.

او گفت: «مضحک به نظر می رسد، صحبت در مورد این موضوع به گونه ای که گویی نوعی مشکل جدی است. Pugliese گفت.

اما، او خاطرنشان کرد، نان شیرینی و پنیر خامه ای یک موسسه نیویورکی است و برای بسیاری از مشتریان آن “معامله بزرگ” است.

او گفت: شیرینی های یکشنبه مقدس هستند. Pugliese گفت. من از احساس اینکه مردم را ناامید کرده ام متنفرم.

فاندرن گرانبها و لولا فادولو اطلاعات کمک کننده