آمریکای ما: همراهان – داستان ادی برکان | قسمت کامل


لس آنجلس – سال 2020 سال روشن کردن نابرابری ها و نابرابری های آسیب پذیرترین جوامع در کشور ما است. جنبش‌ها در سراسر کشور جرقه گفتگوهایی را در مورد اهمیت ائتلاف برانگیخته است، اما برخی از فعالان می‌گویند که ما در جستجوی عدالت اجتماعی از ائتلاف فراتر رفته‌ایم. بسیاری از مدافعان و فعالان اکنون خواستار همدستان هستند.

آدی برکان نمونه واقعی این دیدگاه جدید در مورد معنای “همدست” است.

برکان گفت: “همراهی” نیازمند همکاری افراد به حاشیه رانده، نادرست و طرد شده برای تلاش برای رسیدن به جهانی است که همه بتوانند با عزت زندگی کنند.”

بارکان، وکیل، فعال آمریکایی و یکی از تأثیرگذارترین افراد مجله تایم در سال 2020، برای عدالت اجتماعی برای جوامع تحریف شده و به حاشیه رانده شده از لحاظ تاریخی مبارزه می کند. پس از تشخیص بیماری ALS در سال 2016، او به مبارزه جدیدی برای روشن کردن نابرابری در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا پیوست.

«قهرمان باش»، سازمانی که بارکان یکی از بنیانگذاران آن است، از مراقبت های خانگی مقرون به صرفه و در دسترس حمایت کرده است، که بارکان ادعا می کند او را زنده نگه داشته است. او معتقد است که همه افراد بیمار، مسن یا معلول باید دسترسی برابر داشته باشند.

بارکان می‌گوید: «تیم من در Be A Hero برای تضمین یک سرمایه‌گذاری تاریخی در خدمات خانواده و جامعه، همانطور که در قانون بازسازی بهتر پیشنهاد شده است، می‌جنگد تا افراد سالخورده و افراد دارای معلولیت بتوانند مراقبت‌های لازم برای داشتن یک زندگی مستقل را دریافت کنند.» .

سرمایه گذاری تاریخی مورد اشاره برکان شامل 150 میلیارد دلار خدمات خانگی و اجتماعی است.

تریلر فیلم “امریکای ما: همسفر – داستان ادی برکان” را تماشا کنید.

“آمریکای ما: همسفر – داستان ادی برکان” بر یک روز از زندگی یک فرد معلول که نیاز به مراقبت در خانه دارد تمرکز دارد، در حالی که بارکان و تیمش برای سفر عمومی به لس آنجلس آماده می شوند. این فیلم مورد تحسین منتقدان در مورد کارگردان نیکلاس بروکمن به کارگردانی نیکلاس بروکمن کارگردان در دفاع از برکان.

بارکان صراحتاً داستان خود را در مورد سفر خود با ALS و نبرد خود با سیستم مراقبت های بهداشتی به اشتراک می گذارد تا نشان دهد چگونه خدمات خانگی و مراقبین می توانند زندگی افراد دارای معلولیت را تغییر دهند و به آنها اجازه دهند زندگی شایسته تری در خانه با عزیزانشان داشته باشند. علاوه بر اینکه یک عضو مشارکت کننده در جامعه است.

بارکان می‌گوید: «فکر می‌کنم داستان من به نشان دادن آنچه در سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما خراب است کمک کرد. “من دیده ام که مردم تصمیم می گیرند شرکت کنند، تصمیم به رای دادن و تصمیم به داوطلب شدن به خاطر چیزهایی که در مورد من و کار من از طریق Be A Hero شنیده اند. داستان من، تمام داستان های مربوط به من. افرادی که قادر به متحد کردن مردم هستند. و آوردن افراد جدید به جنبش.”

«امریکای ما: همدم – داستان آدی بارکان» را در پخش‌کننده بالا، در هر جایی که پخش می‌کنید تماشا کنید: Fire TV، Android TV، Apple TV یا Roku، و در Hulu.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. حق چاپ ثبت شده است.