ویترین کریسمس بایدن فاقد جوراب برای دختر نامشروع هانتر است



تزئینات کریسمس کاخ سفید شامل جوراب هایی برای شش نوه بایدن است، اما نه برای هفتمین دختر نامشروع هانتر بایدن.

شش جوراب آویزان شده روی شومینه اسامی نوه های بایدن را به ترتیب تولد نشان می دهد: نائومی، 27 ساله; Finegan، 21; مه، 20; ناتالیا، 17; رابرت هانتر بایدن سوم یا “شکار” 15 ساله و “بیبی بو” یک ساله.

جوراب گم شده برای نیروی دریایی جوآن رابرتز، دختر سه ساله هانتر از لوندن الکسیس رابرتز از آرکانزاس.

این حذف نمی تواند نادیده گرفته شود: هانتر بایدن با ادعای خانم رابرتز مبنی بر اینکه فرزند او را به دنیا آورده است، مخالفت کرد و تنها پس از آن که تجزیه و تحلیل DNA در سال 2019 نشان داد که او یک والدین است، به پدر بودن او اذعان کرد و با پرداخت نفقه موافقت کرد.

هانتر بایدن در زندگی نامه خود با نام «چیزهای زیبا» در سال 2021 اعتیاد خود را به مواد مخدر و الکل مقصر دانست و گفت که «ملاقات» خود با خانم رابرتز را به خاطر نمی آورد.

او در این کتاب گفت: «به همین دلیل بعداً در دادگاه زنی از آرکانزاس را که در سال 2018 زایمان کرد، به چالش کشیدم و ادعا کردم که فرزندم – ملاقات ما را به خاطر ندارم. «این چقدر کم با کسی ارتباط داشتم. من یک آشفته بودم، اما یک آشفتگی که مسئولیت آن را بر عهده گرفتم.”

وکیل رابرتز، کلینت لنکستر، در ماه آوریل به روزنامه دموکرات آرکانزاس گفت که هانتر و بایدن با این دختر در تماس نبودند.

«او فرزندش را ندید. آقای لنکستر گفت: او به انتخاب خودش با فرزندش رابطه ای ندارد. آقا بایدن تا زمانی که پدر نشد مسئولیت این بچه را بر عهده نگرفت.

او گفت که کودک رابطه مفیدی با والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود خواهد داشت.

آقای لنکستر گفت: “هر کودکی به والدین و پدربزرگ و مادربزرگ مهربان نیاز دارد.” «این بچه می توانست رابطه با پدر را تحمل کند. او می توانست رابطه با پدربزرگش را تحمل کند.”

گزارشی از استخر مطبوعاتی کاخ سفید در مورد افتتاح تم ها و تزیینات کریسمس، شش جوراب ساق بلند با خطوط قرمز و سفید را تشریح کرد که در عکس ها نیز در اخبار دیده می شود.

در گزارش استخر آمده است: «روی شومینه جوراب‌هایی با نام‌های نوه‌های بایدن: نائومی، فینیگان، میسی، ناتالی، هانت و بیبی بو قرار دارد.

هانتر بایدن پنج فرزند دارد. دختران او نائومی، فینیگان و میسی دختران او با همسر سابق کاتلین بوهل هستند. او و همسر دومش، کارگردان آفریقای جنوبی، ملیسا کوهن، والدین بو هستند.

ناتالی و هانت فرزندان هیلی و بو بایدن، پسر ارشد رئیس جمهور بایدن هستند که در سال 2015 بر اثر سرطان درگذشت.

خانم رابرتز، فارغ التحصیل سال 2014 از دانشگاه آرکانزاس و یک بسکتبالیست کالج، بنا به گزارش ها به عنوان رقصنده در یک باشگاه استریپ در آرکانزاس کار می کرد که آقای بایدن به آن رفت و آمد داشت.